Overzicht
Ons retour- en restitutiebeleid geldt gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retourzending. (welke?)
Aanvullende niet-retourneerbare items:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden toegekend:
- Elk artikel dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties
Nadat uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Late of ontbrekende restituties
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw restitutie officieel wordt gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt gepost.
Als u dit alles heeft gedaan en u heeft nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.
Sale items
Alleen artikelen tegen reguliere prijzen kunnen worden gerestitueerd. Sale items kunnen niet worden gerestitueerd.
Omruilingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever van het cadeau de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om u later te geven, sturen we een restitutie naar de cadeaugever en komen ze achter uw retourzending.
Verzendretouren
Om uw product terug te sturen, moet u uw product naar het volgende adres sturen:
Wijk3 nr. 17
8321 EW te Urk
Nederland
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-terugbetaalbaar. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw restitutie.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@eilandsmaak.nl voor vragen met betrekking tot restituties en retouren.